/Files/images/2021/bazoviy_komponent/оновні напрямки.jpg

Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти (нульовий рівень Національної рамки кваліфікацій), стартовою платформою особистісного розвитку дитини.
Стандарт спрямований на забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти всіх дітей раннього та дошкільного віку, зокрема дітей з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; утвердження людської гідності та гуманних взаємин між дітьми та батьками-вихователями в дитячих будинках сімейного типу; соціальну підтримку сім’ї та родинних стосунків. Виконання вимог Стандарту забезпечується з урахуванням задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних можливостей дитини в найбільш оптимальній для кожної дитини формі.
Стандарт, орієнтований на збагачення виховних традицій українського суспільства сучасними досягненнями та прогресивними світовими тенденціями у сфері освіти.
В основу Стандарту покладено традиційні для дошкільної освіти ідеї гуманістичної педагогіки, спрямовані на гуманне ставлення до дитини, теорії природовідповідності, за якою у дитини треба розвивати задатки та здібності, зберігаючи її природу, ідеї про патріотичне і громадянське виховання, ідеї про використання казки та гри у гармонійному розвитку особистості та актуальну для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти в Україні ідею солідарної відповідальності держави, громади, родини, фахівців педагогічної освіти й інших професій, причетних до піклування, догляду та розвитку дітей раннього і дошкільного віку.
Тому, щоб захищати та задовольняти інтереси дитини і водночас ніжити, голубити та безмежно любити її.
Педагоги закладів дошкільної освіти, які щодня мають дивувати дитину, викликати в неї захоплення, формувати ціннісне ставлення до навколишнього світу - повинні мати постійний інформаційний та методичний супровід діяльності: практичний, своєчасний, доступний, зрозумілий.
«Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) нової редакції», який має настанови від його розробників та унікальні поради практиків і науковців щодо організації освітнього процесу.
Ця книжка має бути у кожного педагога дошкільної освіти, адже Базовий компонент — Державний стандарт дошкільної освіти. Виконати його означає забезпечити умови, за яких кожна дитина ростиме щасливою та стане успішною. Для цього ми, дорослі, маємо усвідомлювати, що кожна дитина— особлива, тож потребує індивідуального підходу, орієнтованого на її здібності, потреби та інтереси.
Кiлькiсть переглядiв: 557

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.